Общее·количество·просмотров·страницы

вторник, 25 марта 2014 г.

Модуль 1. Рефлексія.

Рефлексія (від лат. reflexio — звернення назад) — філософський метод, при якому об'єктом пізнання може бути сам спосіб пізнання або знання, думка, вчинок.

Рефлексія — це унікальна здатність людської свідомості в процесі сприйняття діяльності сприймати й саму себе, внаслідок чого людська свідомість постає як самосвідомість (знання про знання або думка про думку).

Отже, під час проходження Модулю 1 я ознайомилася з основною метою тренінгу, навчилася працювати з його ресурсами, посібником, сайтом.

Створила власний інтернет-ресурс на вікі-сайті для супроводу та відображення власного навчання.

3 комментария:

  1. Які ж цілі ви ставите перед собою?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. У мене мозок закипає!!! я навіть не можу вже зрозуміти навіщо мені це все!!!((((

      Удалить
  2. Мені здається, що відразу варто приділити більшу увагу виконанню практичних завдань. Тоді ніби все трішки й проясняється.

    ОтветитьУдалить