Общее·количество·просмотров·страницы

четверг, 27 марта 2014 г.

Модуль 9. Рефлексія.




Під час обробки Модуля 9 я зробила наступні висновки:

1. Учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні.
2. Не обов'язково навчати всіх учнів однаково. можна примінити диференційований підхід, який дасть можливість учителю визначити, що є найскладнішим для учня, що дитина вміє, а що можна розвинути.

3. Проекти дозволяють учням досліджувати цікаві теми, приймати рішення, брати на себе ініціативу, робити презентації. 

4. Вчитель має визначити, що учні мають вивчити, та способи отримання знань та навичок; порекомендувати учням різні шляхи роботи зі змістом; дозволити учням самостійно обирати способи та інструменти для створення та презентування продуктів навчальної діяльності.


Комментариев нет:

Отправить комментарий